Haluuuu :)

Hi peeps!

Ahha, dah lama tak update blog kan? Eh, lama ke? Haha k :p Well, actually takde benda pun nak story tapi... Eh ada ada. Hekhek semalam our family ada buat event buka puasa and so yeah best lah juga dapat jumpa cousin and else :) And benda paling susah nak jawab when semua orang tanya "kenapa Mila punya muka? Banyak gila jerawat." and when cousin yang follow aku on twitter tanya "Mila okay ke tak? Asyik tweet benda yang aku tak sangka. Like swearing!". Time tu aku hanya mampu tersenyum :3 And dorang akan tanya semua pasal tweet aku. Tak, tak semua tapi tweet aku yang diorang rasa time tu aku tengah unhappy or down or whatever. Btw thank you sebab ter-caring pasal aku. Haha lewlss Mila :p So, ni je kot yang aku rasa aku nak story. If nak tahu pasal benda benda lain tu, tanya aku sendiri eh? Biar aku cerita. Malas ah nak taip panjangpanjang berjela jela bermeter meter ni. Hekhek. Okay lah, actually nak buat mock-up and sketch. Haha tak siap lagi :p Rasa macam nak panah Cikgu Shudimi je sekarang ni. FYI, saya bukan pelajar U :) Dah lah tengah tak ada mood ni. Rasa macam nak tidur T_T Someone teman me please malam ni? Naqi tak boleh. Mama dia tak bagi lappy, bagi tab je haha padan muka. Tu lah, lain kali if webcam jangan sampai tertidur lagi k? Pening kepala fikir camne nak kejut :p Haha aku dah start mewepek ni. Hmph okay lah. Nak buat kerja gila jap. Terasa macam nak mandi je malam ni. Bagi fresh sikit otak dengan badan malam ni. Ngantuk gila ohh :x Btw one more thinggy, ahaks thank you for your call bruh :) Dah lama tak on call cenni en? Hewhew merepek lagi dan lagi. Tweet pun mengantuk. Tak ada sape nak mention. Hmph budak kecik tu entah apa yang dia buat. Draw macam macam then tweet -.- Tahulah aku tak boleh :3

So ni je yang aku ingat nak story kat korang, haha okay lah goodnight sleep tight peeps :)

Cer cari aku kat mana? Haha :p Btw tak silap aku ramai lagi
tapi ni je yang ada sebab ada yang dah balik and ada yang jadi
photographer :D 

Me, Syafi, Cousin from Makkah, Kak Aca and Kak Nah :D

Hi, this is me. Muka aku comel aight?
Banyak gila jerawat! Haha lewlss :p
       
Currently listening to
Stay - Miley Cyrus