Hi, im back :)

Malam ni taktahu lah kenapa sunyi gila tervabiii, hati kurang senang, kepala berdenyut denyut, and perasaan macam... Entah lahh, aku pun taktahu. Ya. Aku start macam ni from the day dia tak text aku, the day aku text dia tapi tak reply, and the day when semua orang cakap aku dah couple with someone ni. Wei, aku pun tak tahu dari celah mana diorang dapat cerita ni. Ya, aku admit kiteorang text and guna __________ . But it's just a title! Do understand please? Don't chu know, every second, every day, every night I always think about how to solve this problem. I just can't accept this. Like swearing. I can't face this thing again. It's too hurt. Ugh. I can't describe my feeling right now. I just wanna die. Tears fall every time I think about this. And now, please leave me alone. Aku tahu perasaan kau sekarang, aku pun pernah kena aight? Tapi after tu kita okay balik kan? Aku harap after ni kita okay balik macam dulu. Aku tak suka kau cakap aku ada relationship dengan budak tu and aku ada suka orang lain. NO. No one could replace your place in my heart. Nak cakap aku playgirl? Aku couple dengan budak tu? Oh man, please bagi bukti yang paling kukuh boleh? Please jangan ikut sukahati korang cakap aku couple dengan budak tu. Kau ingat aku ni perempuan murahan apa nak couple break couple break dengan laki lain hah? Entahlah Ariff, aku taktahu nak cakap macam mana lagi. Aku tahu kau mesti tak percaya kan? Mesti kau ingat aku buat post ni mainmain kan? Kau boleh cakap macam macam if kau baca post ni. Tapi kau tak boleh cakap macam macam tentang perasaan seorang wanita :) Aku harap kau faham. Aku harap kita still macam dulu. Aku harap after ni kita dah tak gaduh. Aku tak tahan weh. Oh ya, before that. FYI, aku tak pernah in love with sape sape lagi since kita break up. So tak payah nak merepek k wahai kekandaku yang disayangi? And one more thing, I still loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee you! And I miss you. A lot. Understand my feeling right here please?

Ugh. Aku taktahu apa yang aku tulis, aku main tulis je dari tadi. Aku tulis apa yang terlintas di hati dan di kepala otak aku je. Actually ada lagi tapi entahlah, susah nak cerita. So if ada ayat yang merepek tu sila lah fahamkan. Bye korang, goodnight. Please pray for us, thank you :')


Currently listening to,
Vanilla Twilight - Owl City