Ollo :)

Hi peeps,

Okay, harini ibu and cousin aku ingakan aku dekat dia :( Ugh, cerita pasal masa dia ajar aku time nak exam lah date lah itu lah ini lah. Haih :/ Dah lah tengah rindu dia gila gaban then cakap macam tu. Pergh lagi lahhhhhhhh! Then cousin aku cakap "Lek Mila lek". Kfine -.-

And at last aku on laptop buat folio Sejarah and online. Hee, stalk kejap profile diaaaaa :D Pastu semangat buat folio dengan cousin yang setia temankan aku sampai satu saat dia mengantuk and nak tidur, hee :D

Okay lah, tu je pun nak cerita ni haaaa. Hahaha ayat pun dah macam apa je punnn, ni semua sebab folio je punnn. Rasa macam malas nak buat je punnn. Nasib baik teringat lagi 2 hari nak balik maktab je punn, kalau tak malas nak buat je punnnn.

K, nonsense -.- Bye peeps, nak sambung buat folio SEJARAH yang tersayang :p